niedziela, 28 października 2007

Poczatki 2007

witam wszystkich odwiedzających...
mam 3o lat.. no prawie 31 ;-).. od przeszło 5 lat interesuje sie hodowlą gołębi pocztowych... moja hodowla w Polsce stała na niskim poziomie ale to ze względu na brak czasu... praca i tylko praca...
obecnie mieszkam od 2 lat w Anglii a dokładnie pod Londynem... ze względu na to, że zamierzam tu zostać dłużej i posiadam odpowiednie miejsc postanowiłem tutaj rozpocząć przygodę z gołębiami...
obecnie próbuje uzyskać informacje na temat sprowadzenia moich gołębi do Anglii.. chodzi tu w dużej mierze o to że posiadam dobre ptaki i chciałbym móc je w końcu odpowiednio wykorzystać.. a zakup tutaj ptaków to mimo wszystko jednak spory wydatek... ale jeśli nie dam rady sprowadzić ptaków będę zmuszony tutaj kupować..
ale to zobaczymy jak to będzie.. jak tylko coś będę wiedział to na pewno poinformuje was o tym..
życzcie mi powodzenia na nowej ziemi...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gołębie superrr!!!!!!!!!! :D

Anonimowy pisze...

ten kto napisała ,,Gołębie superrr!!!!" to ja Kinga:P Z Polski wiesz ktróra:) Pozdrów Agę i Mamę:P